Последни новини
Новини по криптовалути Прогнози по криптовалути

© KriptoNovini.Bg 2024. | Крипто новините са написани за вас от сърце

Методология на маркетинга на съдържанието: Задължителен курс за стартиращи фирми Web3

През последните тридесет години атрибутите на естествената връзка на Интернет предизвикаха разтърсващи промени в разпространението на информация. От една страна, разпространението на информация е приело формата на мрежово разпространение от точка до точка. От друга страна От друга страна, скоростта на разпространение на информацията се е ускорила и обхватът на влияние на информацията след ферментацията е станал по-голям от преди; ползите, които това носи на стартиращите фирми, са: „Интернет прави разпространението на съдържание по-евтино, бързото разширяване на информацията в Интернет прави по-бързото разпространение на информация и появата на социалните медии позволява на малките предприятия да имат възможност предприятията също да изградят свои собствени марки и да постигнат евтин маркетинг.“

Наистина, ако марката е най-добрият резервоар за трафик за едно предприятие, тогава съдържанието е най-добрият резервоар за марката. За повечето малки и средни предприятия маркетингът на съдържанието е най-ефективният и най-евтин метод. Помислете за операциите на Xiaomi със съдържание в различни форуми в ранните етапи или за ролята на маркетинга на съдържанието в конкуренцията между 360 и Rising anti-virus софтуер. Постоянното създаване на добро съдържание може да установи отношения на доверие с потребителите. За потребителите марката е стандарт. Потребителите трябва да имат определени очаквания, когато използват продукт. Това очакване се основава на доверие в продукта. , а това доверие изисква непрекъснато извеждане на съдържание и установяване на връзки с потребителите.

В Web3 предаването на информация показва характеристиките на „отдолу нагоре, ферментация на общността, бързо разширяване и активно придобиване". Това има две предимства за Web3 стартиращи компании в ранния етап. Едното е, че кръгът все още е малък и съдържанието се разпространява По-бързо; другото е, че доброто съдържание няма високи разходи за разпространение. За стартиращи компании, чрез ценна, интересна и последователна комуникация на съдържание, те могат да поддържат ефективна и дългосрочна връзка между марката и аудиторията, като по този начин стимулират печелившо потребителско поведение.

Какъв вид съдържание е добро съдържание за потребителите?

Какви са характеристиките на доброто съдържание? Ние мислим за проблем от гледна точка на потребителя Какво търсят потребителите, когато четат съдържание: чувство за стойност и идентичност.

Потребителите се нуждаят от съдържание, което е ценно и лесно за четене. Трудно е да се намери по-старателна аудитория от потребителите на Web3. Потребителите активно търсят ценни статии, но това не означава, че потребителите харесват сложния, неясен и езотеричен текст. Това е така, защото технологично ориентираният Web3 все още е в начален етап и все още е в процес на консолидиране на инфраструктурата си. Потребителите трябва да проучат голям брой професионални статии, свързани с технологиите, за да разберат какво прави проектната страна и по този начин да направят преценка дали да използвате продукта. Въпреки това, ако съдържанието може да бъде по-четливо, като същевременно се запази професионализъм, комуникационният ефект и ефектът на преобразуване определено ще бъдат по-добри.„Базиран на заглавие“, „стил на резюме“ и „говорене с човешки думи“ са форматите на съдържание, приветствани от потребителите.

Подобрете способността за съпричастност към потребителите. Доброто съдържание трябва да накара потребителите да се чувстват идентифицирани. Разпространението и трансформирането на съдържание трябва да задоволи манталитета на „преструването“ на потребителите. Хората са социални животни и всеки трябва да намери себе си в собствените си социални мрежи. Позиция, пакетирайте се чрез поредица от социални поведения. Публиката разпознава съдържанието и съдържанието може да отразява „личността“ на потребителя. Такова съдържание може да накара потребителите активно да го споделят и препращат, а съдържание, което може да помогне на потребителите да оформят своята „личност“, може да постигне по-добро разпространение.

3 вида и 5 характеристики на съдържанието и правилото 70/20/10 за инвестиране в съдържание

В ерата на интернет съдържанието стана по-фрагментирано, а медиите станаха по-разпръснати и по-интелигентни. Web3 е индустрия със значително претоварване с информация. Как могат потребителите да продължат да обръщат внимание на марката сред огромното количество информация? Това изисква от нас да класифицираме различно съдържание, когато работим със съдържание, да управляваме съдържанието според различните типове съдържание и да поддържаме непрекъснат изход на различни честоти за дълго време.

Ние разделяме съдържанието на 3 типа, а именно текущо съдържание, горещо съдържание и незабавно съдържание:

Непрекъснато съдържание: Непрекъснатото съдържание обикновено представлява най-голямата част. Стартиращите компании образоват пазара, култивират потребителите и изграждат лоялност към марката чрез предоставяне на ценна информация. Този тип съдържание включва истории за продукти, истории за марки, съдържание на събития и потребителски истории. , доклади за индустрията и т.н.. Като цяло, непрекъснатото съдържание няма да загуби стойност с горещи точки и може да продължи да упражнява дългосрочна стойност.Например, то е от голяма помощ за SEO на стартиращи компании в търсачки като Google. Непрекъснатото съдържание изисква средносрочно и дългосрочно планиране и достатъчно проучване на потребителите, за да се разберат техните нужди, така че да се формулират съответни планове за извеждане на съдържание.Например, ако сте компания за сигурност на Web3, тогава трябва да продължите да извеждате изход, свързан със сигурността на Web3 знания и съдържание. , независимо дали е C-страна или B-страна, има различни типове съдържание, което публиката ще хареса.

Горещо съдържание: Горещото съдържание се използва главно за работа със съдържание в социалните медии. В ерата на Интернет Durex създаде много класически случаи в преследването на горещи теми. Този тип работа със съдържание има относително високи изисквания към операторите и те трябва да намерят присъщото корелацията между марката и социалните горещи точки отдавна се използва за намиране на смисъла от „преследване на горещи точки“. Web3 има горещи точки почти всеки ден и много горещи точки също могат да бъдат планирани предварително (p.s. Препоръчително е да подготвите календар на горещите точки на Web3). Освен това, по време на чувствителни към времето горещи точки като Световната купа и Олимпийските игри, ако се използва добре, ценно и има съдържание, на което да се обърне внимание. Сред тези горещи точки някои са естествено възникващи и случайни горещи точки, а други са изкуствено създадени горещи точки. „Създаването на горещи точки“ очевидно е по-високо ниво на маркетинг на съдържанието от „преследване на горещи точки“. Обикновено изисква намиране на подходяща точка и чрез внимателно планиране се стартира в точното време.

Незабавно съдържание: Тази част от съдържанието тества способността на оператора на съдържанието да реагира бързо, както и дълбочината и широчината на познанията в индустрията и навременното изразяване на нагласи по горещи теми. Мисля, че тази част от съдържанието е по-подходяща за броя една позиция на стартираща компания.В края на краищата, основателят е този, който има най-дълбоко разбиране за индустрията и може по-точно да изрази своите мисли и прозрения за събитията.

В процеса на създаване на съдържание трябва да се поддържат пет характеристики: взаимодействие, стандартизация, качество, връзка и разминаване:

Взаимодействие: Взаимодействието е от съществено значение в ерата на социалните медии. За да взаимодействате с фенове и KOL, особено при операции със съдържание в посока на социалните медии, трябва да прекарвате цялото време, което можете да отделите, в социалните медии и да използвате своите акаунти в социалните медии. Персонификацията не е просто студено корпоративно синьо V. Събирайте висококачествени V в пистата и индустрията, обръщайте внимание на поддържането на тясно взаимодействие с тях за дълго време, установявайте връзки и като цяло бъдете „провокативни“, когато създавате съдържание в социалните медии;

Стандарти: Без значение коя платформа използвате, трябва да поддържате унифицирана визуална форма и езиков стил Само по последователен начин можете да задълбочите впечатлението си;

Високо качество: Осигурете високо качество на съдържанието и не губете времето на феновете. В ерата на излишната информация съдържанието с ниско качество само ще погълне добрата воля на потребителите към вас. Създавайте съдържание сами и не забравяйте да платите внимание към висококачественото съдържание в индустрията и взаимодействие с него Взаимодействайте с и изразявайте своите прозрения (ако има такива);

Линк: Връзката се отнася до установяването на партньорства в рамките на индустрията. Web3 е един от предприемаческите кръгове с най-добра предприемаческа атмосфера. Взаимодействието и сътрудничеството между акаунтите в социалните медии на стартиращи фирми могат да си дадат възможност взаимно да спечелят по-голямо внимание на пазара. В същото време висококачествените партньори също са подкрепа за стартиращи фирми;

Дивергенция: Дивергенцията изисква задълбочен анализ и проучване на целевата аудитория, за да се разбере какъв тип съдържание харесва аудиторията. Дори ако съдържанието не е свързано със самия бизнес, предимството на различното съдържание е, че може да привлече вниманието на потребителите хоризонтално Разликата в съдържанието Това също означава по-широка аудитория, по-широк кръг от потенциални потребители.

При планирането на цялостната работа със съдържанието на предприятието трябва да се съсредоточи съотношението на различните видове съдържание и инвестираната енергия и време също трябва да бъдат разпределени по подходящ начин.В това отношение можете да се обърнете към 70/20 на Coca-Cola /10 правило за инвестиране в съдържание:

70% от съдържанието са основите на маркетинга на съдържанието. Този тип съдържание е подобно на текущото съдържание. Това е средносрочният и дългосрочен резултат от съдържанието, който всяка марка/продукт трябва да направи. Това е основното съдържание, което постепенно изгражда репутация с течение на времето.Този тип съдържание има ниски характеристики на риск, но това не означава, че е скучно или безсмислено съдържание, а че е по-практично за потребителите и няма да предизвика отвращение у потребителите; инвестирайте 50% от енергията в тези 70% от съдържанието, за да изследват съдържанието, което е полезно за потребителите. Оценявайте съдържанието, помислете какви проблеми искат да решат? Какви проблеми ги вълнуват най-много? Какви са начините за разказване на истории? Какъв е тонът и посланието, което искате да предадете на потребителите;

20% от съдържанието е по-иновативно и задълбочено и тази част от съдържанието е основно за комуникация с основните потребителски групи; 25% от енергията е инвестирана в 20% от съдържанието за изготвяне на по-задълбочени изследователски доклади и прозрения, или повече Творческо съдържание, което може да събуди потребителски интерес или да бъде в крак с темпото на новите комуникационни канали и да използва пълноценно видеоклипове, подкасти и т.н. за извеждане на съдържание;

Ежедневна селекция на Web3Caff: кратък анализ на RGB, маркетингът на съдържанието е задължителен курс за Web3 компании и разговор с председателя на Cypher Capital

10% от съдържанието е чисто нова креативност и чисто ново взаимодействие. Тази част от съдържанието изисква много усилия за подготовка и внимателно планиране. Цялостното съдържание е по-маркетингово ориентирано. Тази част от съдържанието може да стане горещо място, но трябва да се направи Бъдете готови за провал; инвестирайте 25% от енергията си в тези 10% от съдържанието. Тази част от по-авангардното проучване, изключително креативно и прецизно оперативно съдържание ще бъде по-интересно и най-вероятно да станете гореща точка на пазара и се справяйте добре;

Ефектът от маркетинга на съдържанието не е непременно незабавен, но дългосрочният резултат и финото влияние на „безшумно овлажняване на нещата". Ядрото на маркетинга на съдържанието се крие в „мекотата". Прекалено директното съдържание може лесно да предизвика отвращение у публиката. Чрез поредица от Маркетинг на съдържание, дългосрочно и потапящо влияние върху целевите групи. Сред тях правилото за инвестиране в съдържание 70/20/10 на Coca-Cola е сравнително добро правило за разпределение на енергия.Екипът може да прави планове според правилото за инвестиране в съдържание 70/20/10, за да изведе съдържанието по подреден начин.

Как да правим маркетинг чрез съдържание добре

01 Първо, маркетинговата цел трябва да е ясна. Маркетинговата цел може да се развие от две измерения. Едното е да изясните ефекта, който искате да постигнете чрез съдържанието, а другото е да изясните целевата аудитория, която искате да доставите. Намерете точната група от хора, установете уникалността на марката чрез съдържание и предайте на аудиторията причините да избере „вие“ вместо „той“;

02 Ориентирани от целевата аудитория, мислете за нуждите на потребителите от гледна точка на заместител, за да формулирате планове Операторите на съдържание трябва да имат силна способност за съпричастно мислене, да започват от гледната точка на аудиторията и да разбират типа съдържание, което публиката се надява да получи чрез проучване;

03 Медиализирането и социализирането на марката са незаменими с помощта на медиите, но вместо да разчитаме на силата на медиите, по-добре е да медиализираме предприятието, да изградим корпоративна медийна матрица и да скъсим разстоянието между предприятието и публика;

04 Непрекъснатите, съгласувани, ритмични и социални връзки с фиксирана честота са много важни.Външният гласов канал на компанията не е рекламна платформа, а платформа за оперативни взаимоотношения с аудиторията.Ритмичното извеждане на съдържание може да култивира потребителските навици;

05 *Повтаряне, повтаряне, повтаряне, единната визия е много важна и може ефективно да засили възприятието на аудиторията за марката чрез различни канали;

06 Обърнатата пирамидална структура на съдържанието е правилото за по-голямата част от писането на съдържание. Поставете най-важното и атрактивно съдържание във въведението и поставете най-вълнуващото съдържание в предния край. Значението на основната част на съдържанието намалява с голямо и тежко съдържание в горната част и малко съдържание в долната. И леката, предимството на този тип структура е, че позволява на аудиторията да разбере важните моменти от изходното съдържание в самото начало. Най-тежката структура може да помогне на аудиторията да оптимизира тяхното разбиране и намаляване на разходите за четене на аудиторията, без да се засяга изразяването на детайлите, а читателят може. Спирането на четенето на който и да е абзац няма да повлияе на предаването на същината на съдържанието;

Източник на изображението: Съдържанието задейства растеж. Използвайте психологическата динамика на продуктовия опит на потребителите, за да създадете съдържание.

Целият маркетинг се извършва около потребителите, така че проектирането на сцени и оформление на съдържание около психологическата динамика на продуктите за потребителско изживяване може да проектира по-насочено съдържание и да има възможност за постигане на по-добро преобразуване на марката и взаимодействие.

01 Възприемане: Първото нещо, което впечатлява потребителите, трябва да бъде добър слоган и визуални елементи. Добрият слоган трябва да може да кондензира функциите на продукта и потребителската стойност и в същото време да предаде стойностното предложение на марката. Публиката може да почувства предадената марка след излагане на съдържанието. Емоции, като „щастието" на Coca-Cola; добрите визуални ефекти често могат да привлекат вниманието на потребителите за миг. Потребителите обичат да категоризират и символизират, а силните визуални ефекти са по-лесни за категоризиране в съзнанието на потребителите. Първото впечатление е много важно. Възприемането е факт. Направете добра работа в частта „възприятие“ и съпреживявайте публиката от самото начало, за да насочите потребителите към изживяване на продукта;

02 Контакт: Можем конкретно да разделим тази връзка на сценарии на търсене, медийни сценарии и сценарии за използване, което означава, че трябва да оформим и изведем съдържание в сценарии, които могат да вдъхновят аудиторията да използва продукта и медийни сценарии, до които целевата аудитория има достъп . В същото време дизайнът на съдържанието на самия продукт не може да бъде пренебрегнат. Продуктът е един от най-добрите канали за показване на съдържание, който може ясно да позволи на потребителите да възприемат функцията и стойността на продукта. От съществено значение е да зададете подкани в продукт, който да насочва потребителя да изпита функцията;

03 Touch: Използвайте съдържание за връзки с обществеността, за да докоснете дълбоко потребителите. Това може да е най-добрият начин за леко стартиране на марка. Бюджетът е достатъчно нисък и може да завърши задълбочена комуникация с потребителите. Web3 харесва добрите разкази. Какво е екипът на проекта трябва да се основава на нуждите на потребителите. Когато създавате продукти, разкажете добър разказ, независимо дали е разказ за продукт или история за стартиране, трябва да имате „историйно мислене“, когато извеждате съдържание;

04 Действие: Когато потребителите предприемат действие, за да използват продукта, пробният опит е особено важен. Ако съдържанието се използва, за да мотивира потребителите да продължат да използват продукта (наградите с токени, разбира се, са директен и груб начин), смисълът на играта е елемент, който може да се вземе предвид, като например изпълнение на задачи. Събирането на значки/NFT за стимулиране на потребителите да изпитат продукта би било добър вариант;

05 Опит: Доброто изживяване с продукта може да засили разбирането на потребителите за марката. Фазата на изживяване е истинският тест на продукта. Не бързайте да пускате продукта на пазара, преди продуктът да не е достатъчно "копринен";

06 Споделяне: Възможността за социално разделение трябва да се вземе предвид във всеки аспект на продукта и може да се намери източникът на мотивация за потребителите да споделят. Може да се ръководи от интереси (двустранни награди, награди за класиране, почетни награди) или от емпатия;

Избор на канал за маркетинг на съдържание

Маклуън веднъж каза: „Медиумът е посланието", което означава, че информацията, предадена чрез различни канали, има своя собствена уникалност. В ерата на Интернет вниманието на публиката е разделено предимно от различни канали, а съдържанието, внимателно създадено от екипа на проекта е в различни канали Платформата може да засегне само малка част от аудиторията, така че трябва да разпространява съдържание през множество канали, да оптимизира съдържанието според различните характеристики на канала и да извършва целево оформление на съдържанието.

01 Собствена гласова платформа: Продължете да управлявате трафик на частен домейн чрез собствените си гласови канали, включително, но не само Twitter (X), Facebook, Instagram, Discord, Medium/Mirror, EDM, Youtube, Podcast и др. Атрибутите на различните канали са различни. Популярността също варира в различните държави и региони. Например Twitter е по-антропоморфен и фрагментиран, а Discord е ориентиран към общността. В същото време не можем да пренебрегнем публичния акаунт в WeChat, мигновения и други социални медии в китайски пазар;

02 Платени медии: Инвестицията в комуникация е също толкова важна, колкото и работата със съдържание. Платените канали обикновено играят по-добра роля в големите възли на събития. Ограничените средства могат да бъдат концентрирани в подходящия момент, за да се разпространят като вихрушка. Докато потребителите не формират условен рефлекс на марката признание. В същото време, когато става въпрос за разположение на платени медийни канали и избор на KOL, е необходимо да се проверява всяка дейност, да се създаде система за проследяване на ефекта и да се персонализира съдържанието за медии и KOL с различни характеристики.Най-лошото е, че всички KOL публикуват същото Съдържанието наводнява екрана или всички медии публикуват едно и също прессъобщение. Поддържането на сравнително тясна връзка с медиите за дълго време и правенето на мек маркетинг на статии също може да постигне невидима реклама и да привлече неусетно аудиторията;

03 Потребителски изход: Доброто съдържание трябва да е интерактивно. Потребителският изход и взаимодействието също са част от работата на операциите със съдържанието. За разположението на канала ефектът от измерването трябва да е по-триизмерен. Трудно е операциите със съдържанието да бъдат изцяло базирани на едно измерение на количественото определяне. Когато правите проследяване и оценка на ефекта, трябва да слушате гласовете на потребителите. Обратната връзка от ранните потребители и основните потребители е от решаващо значение за напредъка на проекта. Web3 отдава голямо значение на културата на общността и изграждането на добра общност основата е първата стъпка за излизане на проекта на пазара;

Най-отличителната черта на информацията в ерата на Интернет е излишъкът от информация и фрагментацията на информацията. Информацията се променя много бързо. Ако искате непрекъснато да установявате комуникация с аудиторията, трябва да продължите да произвеждате съдържание. Чрез натрупване на изходно съдържание и многократно укрепване на мнения, потребителите постепенно се култивират Доверие в марката. Маркетингът на съдържанието се превърна в незаменима част от корпоративния маркетинг в днешната променяща се медийна среда и методи за разпространение на информация.

Публикацията: "Методология на маркетинга на съдържанието: Задължителен курс за стартиращи фирми Web3" се появи първо в Крипто Новини Бг

Ще сме ви благодарни ако споделите тази новина!

Tumblr
LinkedIn
Reddit
VK
Telegram
E-Mail
WhatsApp
Viber

Новини от днес


Свързани новини

Още новини с автор: KriptoNovini.Bg

Топ крипто новини

Крипто инвеститор...
Крипто инвеститор превръща 13 $SOL в $2,26 милиона за 8 часа

Крипто инвеститор превръща 13 $SOL в милиони: Историята на sundayfunday.sol В удивително развитие, инвеститор в криптовалута, известен като...

Изявлението на Ви...
Изявлението на Виталик Бутерин за свободата на словото предизвиква противоречия сред потребителите на Ethereum

Изявлението на Виталик Бутерин за свободата на словото предизвиква противоречия сред потребителите на Ethereum В скорошно изявление...

Bitcoin кит възоб...
Bitcoin кит възобновява натрупването: Потенциален бичи сигнал за скока на цената на BTC

Bitcoin кит възобновява натрупването: Потенциален бичи сигнал за BTC В забележителен обрат на събитията значителен Биткойн (BTC) кит възобнови...

Доклад за XRP мон...
Доклад за XRP монети: Основни акценти и анализ

Доклад на Ripple (XRP). Ripple публикува първия си тримесечен отчет за годината, подчертавайки значителни развития за XRP и XRP Ledger (XRPL)...

Последни новини


Новини по криптовалути


Ретро крипто новини


Крипто Прогнози


Крипто Новини


Крипто сайтове


За нас


KriptoNovini.Bg: Достоверен източник за последни крипто новини и прогнози

KriptoNovini.Bg е вашият портал към света на криптовалутите. Ние ви предоставяме най-актуалните новини, задълбочени анализи и точни прогнози за Биткойн, Етериум, Алткойни и други.

Ето какво можете да очаквате от KriptoNovini.Bg:

  • Бързи и точни новини: Бъдете в крак с най-новите разработки в света на криптовалутите.
  • Прогнози от експерти: Получавайте ценни прозрения от водещи анализатори и инвеститори.
  • Анализи на пазара: Разберете какво движи цените на криптовалутите.
  • Ръководства за начинаещи: Научете всичко, което трябва да знаете, за да започнете с криптовалути.
  • Инструменти и ресурси: Намерете всичко, от което се нуждаете, за да инвестирате разумно.

Крипто Новини Бг е вашият верен спътник в крипто пътуването. Присъединете се към нас днес!