Последни новини
Новини по криптовалути Прогнози по криптовалути

© KriptoNovini.Bg 2024. | Крипто новините са написани за вас от сърце

Маркетингът на съдържание е задължителен за всеки стартиращ Web3

През последните тридесет години атрибутите на естествената връзка на Интернет предизвикаха разтърсващи промени в разпространението на информация. От една страна, разпространението на информация е приело формата на мрежово разпространение от точка до точка. От друга страна От друга страна, скоростта на разпространение на информацията се е ускорила и обхватът на влияние на информацията след ферментацията е станал по-голям от преди; ползите, които това носи на стартиращите фирми, са: „Интернет направи разпространението на съдържание по-евтино, бързото разширяване на интернет информацията направи разпространението на информация по-бързо, а появата на социалните медии даде възможност на малките предприятия също да изградят свои собствени марки и да постигнат евтин маркетинг.“

Наистина, ако марката е най-добрият резервоар за трафик за едно предприятие, тогава съдържанието е най-добрият резервоар за марката. За повечето малки и средни предприятия маркетингът на съдържанието е най-ефективният и най-евтиният метод. Помислете за ролята на маркетинга на съдържанието в ранния етап от операциите на Xiaomi със съдържание в различни форуми или конкуренцията между 360 и Rising антивирусен софтуер. Непрекъснатото производство на добро съдържание може да установи отношения на доверие с потребителите. За потребителите марката е стандарт. Потребителите трябва да имат определени очаквания, когато използват продукт. Това очакване се основава на доверие в продукта и това доверие се нуждае от непрекъснато извеждане на съдържание и да се генерира връзка с потребители.

В Web3 предаването на информация показва характеристиките на „отдолу нагоре, ферментация на общността, бързо разширяване и активно придобиване". Това има две предимства за Web3 стартиращи компании в ранния етап. Едното е, че кръгът все още е малък и съдържанието се разпространява По-бързо; другото е, че доброто съдържание няма твърде високи разходи за разпространение. За стартиращи фирми ценната, интересна и непрекъсната комуникация със съдържание може да поддържа ефективна и дългосрочна връзка между марката и аудиторията, като по този начин стимулира печелившото потребителско поведение.

Какъв вид съдържание е добро съдържание за потребителите?

Какви са характеристиките на доброто съдържание? Мислим за проблем от гледна точка на потребителите, какво търсят потребителите, когато четат съдържание: чувство за стойност и идентичност.

Потребителите се нуждаят от съдържание, което е ценно и лесно за четене. Трудно е да се намери по-старателна аудитория от потребителите на Web3. Потребителите активно търсят ценни статии, но това не означава, че потребителите харесват сложния, неясен и езотеричен текст. Това е така, защото технологично ориентираният Web3 все още е в начален етап и все още е в процес на консолидиране на инфраструктурата си. Потребителите трябва да проучат голям брой професионални статии, свързани с технологиите, за да разберат какво прави проектната страна и по този начин да направят преценка дали да използвате продукта. Въпреки това, ако съдържанието може да бъде по-четливо, като същевременно се запази професионализъм, комуникационният ефект и ефектът на преобразуване определено ще бъдат по-добри.„Базиран на заглавие“, „стил на резюме“ и „говорене с човешки думи“ са форматите на съдържание, приветствани от потребителите.

Подобрете способността за съпричастност към потребителите. Доброто съдържание определено ще даде на потребителите чувство за идентичност. Разпространението и трансформирането на съдържание трябва да задоволи манталитета на „преструването“ на потребителите. Хората са социални животни и всеки трябва да намери себе си в собствените си социални мрежи , позиция, обгръщаща се чрез поредица от социални поведения. Публиката разпознава съдържанието и съдържанието може да отразява „личността“ на потребителя. Такова съдържание може да накара потребителите активно да го споделят и препращат и само съдържание, което може да помогне на потребителите да оформят своята „личност“, може да бъде по-добре разпространено.

3-те вида и 5-те атрибута на съдържанието и правилото 70/20/10 за инвестиране в съдържание

В ерата на интернет съдържанието стана по-фрагментирано, а медиите станаха по-разпръснати и по-интелигентни. Web3 е индустрия със значително претоварване с информация. Как могат потребителите да продължат да обръщат внимание на марката сред огромното количество информация? Това изисква от нас да класифицираме различно съдържание, когато работим със съдържание, да управляваме съдържанието според различните типове съдържание и да поддържаме непрекъснат изход на различни честоти за дълго време.

Ние разделяме съдържанието на 3 типа, а именно постоянно съдържание, горещо съдържание и моментално съдържание:

Постоянно съдържание: Постоянното съдържание обикновено представлява най-голямата част. Стартиращите компании образоват пазара, култивират потребителите и изграждат лоялност към марката, като предоставят ценна информация. Този тип съдържание включва истории за продукти, истории за марки, съдържание на събития и потребителски истории. , доклади от индустрията и т.н. Обикновено постоянното съдържание няма да загуби стойност с горещи точки и може да продължи да упражнява дългосрочна стойност.Например, то е от голяма помощ за стартиращи фирми в SEO на търсачки като Google. Устойчивото съдържание изисква средносрочно и дългосрочно планиране, достатъчно проучване на потребителите, за да се разберат нуждите на потребителите и след това да се формулират съответните планове за извеждане на съдържание.Например, ако сте компания за сигурност на Web3, тогава ще продължите да извеждате знания, свързани със сигурността на Web3 и content , Независимо дали е C-side или B-side, има различни видове съдържание, което ще се хареса на публиката.

Горещо съдържание: Горещото съдържание се използва главно за работа със съдържание в социални медии. В ерата на интернет Durex създаде много класически случаи в преследването на горещи теми. Този тип работа със съдържание има относително високи изисквания към операторите и те трябва да намерят корелацията между присъщите на марката и социалните горещи точки от дълго време намери смисъла на „следване на горещи точки“. Web3 има горещи точки почти всеки ден и много горещи точки също могат да бъдат планирани предварително (p.s. Препоръчително е да подготвите календар на горещите точки на Web3). Освен това, по време на чувствителни към времето горещи точки като Световната купа и Олимпийските игри, ако се използва добре, ценно и има съдържание, на което да се обърне внимание. Сред тези горещи точки някои са естествено възникващи и случайни горещи точки, а други са изкуствено създадени горещи точки. „Създаването на горещи точки“ очевидно е по-високо ниво на маркетинг на съдържанието от „преследване на горещи точки“. Обикновено изисква намиране на подходяща точка. Започва внимателно планиране в правилното време.

Незабавно съдържание: Тази част от съдържанието тества способността на оператора на съдържанието да реагира бързо, както и дълбочината и широчината на познанията в индустрията и навременното изразяване на нагласи по горещи теми. Мисля, че тази част от съдържанието е по-подходяща за броя една позиция на стартираща компания.В края на краищата основателят е човекът, който има най-дълбоко разбиране за индустрията и може по-точно да изрази своите мисли и прозрения за събитията.

В процеса на създаване на съдържание е необходимо да се поддържат 5 характеристики, взаимодействие, стандартизация, високо качество, връзка и разминаване:

Взаимодействие: Взаимодействието е от съществено значение в ерата на социалните медии. Взаимодействието с фенове и KOL, особено операциите със съдържание в посока на социалните медии, трябва да прекарва цялото време, което може да бъде спестено в социалните медии, и да използва акаунти в социалните медии Антропоморфно, отколкото просто студено корпоративно синьо V, събирайте висококачествено голямо V в пистата и индустрията, обръщайте голямо внимание на поддържането на тясно взаимодействие с тях за дълго време, установявайте контакт и най-общо казано, съдържанието на социалните медии „трябва да може да флиртува“;

Спецификация: Без значение на коя платформа сте, трябва да поддържате единна визуална форма и езиков стил и само като поддържате темпото, можете да задълбочите впечатлението си;

Високо качество: Осигурете висококачествено съдържание, не губете времето на феновете, нискокачественото съдържание в ерата на излишната информация само ще погълне добрата воля на потребителя към вас, създавайте сами съдържание и не забравяйте да обърнете внимание на висококачествено съдържание в индустрията. взаимодействайте с тях и изразявайте своите прозрения (ако има такива);

Линк: Връзката се отнася до установяването на партньорства в рамките на индустрията. Web3 е един от предприемаческите кръгове с най-добра предприемаческа атмосфера. Взаимодействието и сътрудничеството между акаунтите в социалните медии на стартиращи фирми могат да си дадат възможност взаимно да спечелят по-голямо внимание на пазара. В същото време висококачествените партньори също са подкрепа за стартиращи фирми;

Дивергенция: Дивергенцията изисква задълбочен анализ и проучване на целевата аудитория, за да се разбере какъв тип съдържание харесва аудиторията. Дори ако съдържанието няма нищо общо със самия бизнес, предимството на различното съдържание е, че може да привлече вниманието на потребителите хоризонтално и разминаване на съдържанието.Това също означава по-широка аудитория, по-широк кръг от потенциални потребители.

При планирането на цялостната работа със съдържанието на предприятието трябва да се съсредоточи съотношението на различните видове съдържание и инвестираната енергия и време също трябва да бъдат разпределени по подходящ начин.В това отношение можете да се обърнете към 70/20 на Coca-Cola /10 правило за инвестиране в съдържание:

70% от съдържанието са основите на маркетинга на съдържанието. Този тип съдържание е подобно на непрекъснатото съдържание. Това е средносрочен и дългосрочен резултат от съдържанието, което всяка марка/продукт трябва да направи. Това е основното съдържание, което постепенно изгражда репутация с течение на времето.Този тип съдържание има ниски характеристики на риск, но това не означава, че е скучно или безсмислено съдържание, а че е по-практично за потребителите и няма да предизвика отвращение у потребителите; инвестирайте 50% от енергията в тези 70% от съдържанието, за да изследват съдържанието, което е полезно за потребителите. Оценете съдържанието, помислете какви проблеми искат да решат? Какви проблеми ги вълнуват най-много? Какви са начините за разказване на истории? Какъв е тонът и информацията, която искате да предадете на потребителя;

20% от съдържанието е по-иновативно и задълбочено и тази част от съдържанието е основно за комуникация с основните потребителски групи; 25% от енергията е инвестирана в 20% от съдържанието за изготвяне на по-задълбочени изследователски доклади и прозрения, или повече Творческо съдържание, което може да събуди интереса на потребителите или да бъде в крак с ритъма на новите комуникационни канали и да използва пълноценно видео, подкасти и т.н. за извеждане на съдържание;

10% от съдържанието е чисто нова креативност и ново взаимодействие. Тази част от съдържанието изисква много усилия за подготовка и внимателно планиране. Цялостното съдържание е по-маркетингово ориентирано. Тази част от съдържанието може да се превърне в гореща точка, но трябва да се направи Бъдете готови да се провалите; инвестирайте 25% от енергията си в тези 10% от съдържанието. Тази част от по-авангардното съдържание за изследване, изключително креативно и прецизно оперативно съдържание ще бъде по-интересно и най-вероятно ще се превърне в пазарна гореща точка и се справяйте добре;

Ефектът от маркетинга на съдържанието не е непременно незабавен, но дългосрочният резултат и финото влияние на „безшумно овлажняване на нещата". Ядрото на маркетинга на съдържанието се крие в „мекотата". Прекалено директното съдържание може лесно да предизвика отвращение у публиката. Чрез поредица от Маркетинг на съдържание, дългосрочно, потапящо въздействие върху целевите групи. Сред тях правилото за инвестиране в съдържание 70/20/10 на Coca-Cola е сравнително добро правило за разпределение на енергия.Екипът може да прави планове според правилото за инвестиране в съдържание 70/20/10, за да извежда съдържанието по подреден начин.

Как да правим маркетинг чрез съдържание добре

01 Първо, маркетинговата цел трябва да е ясна. Маркетинговата цел може да се развие от две измерения. Едното е да изясните ефекта, който искате да постигнете чрез съдържанието, а другото е да изясните целевата аудитория, която искате да доставите. Намерете точната група хора, установете уникалността на марката чрез съдържанието и предайте причината, поради която аудиторията избира „ти” вместо „той”;

Ежедневна селекция на Web3Caff: кратък анализ на RGB, маркетингът на съдържанието е задължителен курс за Web3 компании и разговор с председателя на Cypher Capital

02 Ориентирани от целевата аудитория, мислете за нуждите на потребителите от гледна точка на заместител, за да формулирате планове Операторите на съдържание трябва да имат силна способност за съпричастно мислене, да започват от гледната точка на аудиторията и да разбират типа съдържание, което публиката се надява да получи чрез проучване;

03 Медиализирането и социализирането на брандовете са незаменими за комуникацията чрез медиите, но вместо да разчитате на силата на медиите, по-добре е да медиализирате компанията, да изградите корпоративна медийна матрица и да скъсите дистанцията между компанията и публиката ;

04 Непрекъснатите, съгласувани, ритмични и социални връзки с фиксирана честота са много важни.Външният гласов канал на компанията не е рекламна платформа, а платформа за оперативни взаимоотношения с аудиторията.Ритмичното извеждане на съдържание може да култивира потребителските навици;

05 Повтаряйте отново и отново, единната визия е много важна и може ефективно да засили осведомеността на аудиторията за марката в различни канали;

06 Обърнатата пирамидална структура на съдържанието е правилото за по-голямата част от писането на съдържание. Поставете най-важното и привлекателно съдържание в началото, поставете най-вълнуващото съдържание в предния край и важността на тялото на съдържанието намалява. Горната част е голяма и тежък, а долната част е малка И лека, предимството на този тип структура е, че позволява на публиката да разбере важните моменти от изходното съдържание в самото начало.Горната тежка структура може да помогне на аудиторията да оптимизира своето разбиране и намалете разходите за четене на аудиторията, без да засягате изразяването на детайлите.Спрете да четете всеки параграф, който няма да повлияе на предаването на основната идея на съдържанието;

Редактиране на превключване към центъра

Добавете анотации към изображения, не повече от 140 думи (по избор)

Източник на изображението: Content Detonates Growth

Използвайте психологическата динамика на потребителския продукт, за да създадете съдържание

Редактиране на превключване към центъра

Добавете анотации към изображения, не повече от 140 думи (по избор)

Целият маркетинг се извършва около потребителите, така че проектирането на сцени и оформление на съдържание около психологическата динамика на продуктите за потребителско изживяване може да проектира по-насочено съдържание и да има възможност за постигане на по-добро преобразуване на марката и взаимодействие.

01 Възприемане: Първото нещо, което впечатлява потребителите, трябва да бъде добър слоган и визия. Добрият слоган трябва да може да обобщи функциите на продукта и потребителската стойност и в същото време да предаде стойностното предложение на марката. Емоции, като Coca- „Щастието“ на Cola; добрите визуализации често могат да привлекат вниманието на потребителите за миг, потребителите обичат да класифицират и символизират, а визуализациите с напрежение са по-лесни за класифициране в съзнанието на потребителя. Първото впечатление е много важно. Възприемането е факт. Направете добра работа в частта „възприятие“ и съпреживявайте публиката от самото начало, за да насочите потребителите към изживяване на продукта;

02 Контакт: Тази връзка може да бъде разделена на сценарии на търсене, медийни сценарии и сценарии за използване. С други думи, трябва да оформим и изведем съдържание в сценарии, които могат да вдъхновят публиката да използва продукта и медийни сценарии, до които целевата аудитория има достъп. В същото време дизайнът на съдържанието на самия продукт не може да бъде пренебрегнат. Продуктът е един от най-добрите канали за показване на съдържание, който може ясно да позволи на потребителите да възприемат функцията и стойността на продукта. От съществено значение е да зададете напомняния в продукта да насочва потребителите да изпитат функцията;

03 Touch: Използвайте съдържание за връзки с обществеността, за да докоснете дълбоко потребителите. Това може да е най-добрият начин за леко стартиране на марка. Бюджетът е достатъчно нисък и може да завърши задълбочена комуникация с потребителите. Web3 харесва добрите разкази. Какво е екипът на проекта трябва да направите, се основава на нуждите на потребителите. Създавайте продукти и разказвайте добър разказ, независимо дали е разказ за продукт или предприемаческа история, трябва да имате „историйно мислене“, когато извеждате съдържание;

04 Действие: Когато потребителите предприемат действие, за да използват продукта, пробният опит е особено важен. Ако съдържанието се използва, за да мотивира потребителите да продължат да използват продукта (наградите с токени, разбира се, са директен и груб начин), смисълът на играта е елемент, който може да се вземе предвид, като например изпълнение на задачи Би било добър избор за събиране на значки/NFT, за да мотивирате потребителите да изпитат продукти;

05 Опит: Доброто изживяване с продукта може да засили разбирането на потребителите за марката. Фазата на изживяване е истинският тест на продукта. Не бързайте да пускате продукта на пазара, преди продуктът да не е достатъчно "копринен";

06 Споделяне: Възможността за социално разделение трябва да се вземе предвид във всеки аспект на продукта и може да се намери източникът на мотивация за потребителите да споделят. Може да се ръководи от интереси (двустранни награди, награди за класиране, почетни награди) или от емпатия;

Избор на канал за маркетинг на съдържание

Маклуън веднъж каза: „Медиумът е посланието." Това означава, че информацията, предадена чрез различни канали, има своя собствена уникалност. В ерата на интернет вниманието на публиката е разделено предимно от различни канали. Съдържанието, внимателно създадено от проекта екипът е в различни канали Платформата може да засегне само малка част от аудиторията, така че трябва да разпространява съдържание през множество канали, да оптимизира съдържанието според различните характеристики на канала и да извършва целево оформление на съдържанието.

01 Собствена гласова платформа: Продължете да управлявате трафик на частен домейн чрез собствените си гласови канали, включително, но не само Twitter (X), Facebook, Instagram, Discord, Medium/Mirror, EDM, Youtube, Podcast и др. Атрибутите на различните канали са различни. Популярността също варира в различните държави и региони. Например Twitter е по-антропоморфен и фрагментиран, а Discord е ориентиран към общността. В същото време не можем да пренебрегнем публичния акаунт в WeChat, мигновения и други социални медии в китайски пазар;

02 Платени медии: Инвестицията в комуникация е също толкова важна, колкото и работата със съдържание. Платените канали обикновено играят по-добра роля в големите възли на събития. Ограничените средства могат да бъдат концентрирани в точното време, за да се разпространят като вихрушка. Докато потребителят формира условен рефлекс за популярността на марката. В същото време, когато става въпрос за разположение на платени медийни канали и избор на KOL, е необходимо да се проверява всяка дейност, да се създаде система за проследяване на ефекта и да се персонализира съдържанието за медии и KOL с различни характеристики.Най-лошото е, че всички KOL публикуват същото Съдържанието плъзга по екрана или всички медии публикуват едно и също прессъобщение. Поддържането на относително тясна връзка с медиите за дълго време за извършване на рекламен маркетинг също може да постигне невидимо и едва доловимо привличане на аудитория;

03 Потребителски изход: Доброто съдържание трябва да е интерактивно. Потребителският изход и взаимодействието също са част от работата на операциите със съдържанието. За разположението на канала ефектът от измерването трябва да е по-триизмерен. Трудно е операциите със съдържанието да бъдат изцяло базирани на едно измерение на количественото определяне. Когато правите проследяване и оценка на ефекта, трябва да слушате гласовете на потребителите. Обратната връзка от ранните потребители и основните потребители е от решаващо значение за напредъка на проекта. Web3 отдава голямо значение на културата на общността и изграждането на добра общност основата е първата стъпка за излизане на проекта на пазара;

Най-отличителната черта на информацията в ерата на Интернет е излишъкът от информация и фрагментацията на информацията. Информацията се променя много бързо. Ако искате непрекъснато да установявате комуникация с аудиторията, трябва да продължите да произвеждате съдържание. Чрез натрупване на изходно съдържание и многократно укрепване на мнения, потребителите постепенно се култивират Доверие в марката. Маркетингът на съдържанието се превърна в незаменима част от корпоративния маркетинг в днешната променяща се медийна среда и методи за разпространение на информация.

Публикацията на Димитър Тодоров: "Маркетингът на съдържание е задължителен за всеки стартиращ Web3" е написана за KriptoNovini.bg

Ще сме ви благодарни ако споделите тази новина!

Tumblr
LinkedIn
Reddit
VK
Telegram
E-Mail
WhatsApp
Viber

Новини от днес


Свързани новини

Още новини с автор: Димитър Тодоров

Топ крипто новини

Одобрение на Ethe...
Одобрение на Ethereum ETF: въздействие върху пазара, експертни мнения и прогнози за цените

Потенциално въздействие на спот одобрение на Ethereum ETF: Готовност на пазара и реакция на цената Коефициенти за одобрение за Ethereum ETF...

Крипто инвеститор...
Крипто инвеститор превръща 13 $SOL в $2,26 милиона за 8 часа

Крипто инвеститор превръща 13 $SOL в милиони: Историята на sundayfunday.sol В удивително развитие, инвеститор в криптовалута, известен като...

Изявлението на Ви...
Изявлението на Виталик Бутерин за свободата на словото предизвиква противоречия сред потребителите на Ethereum

Изявлението на Виталик Бутерин за свободата на словото предизвиква противоречия сред потребителите на Ethereum В скорошно изявление...

Bitcoin кит възоб...
Bitcoin кит възобновява натрупването: Потенциален бичи сигнал за скока на цената на BTC

Bitcoin кит възобновява натрупването: Потенциален бичи сигнал за BTC В забележителен обрат на събитията значителен Биткойн (BTC) кит възобнови...

Последни новини


Новини по криптовалути


Ретро крипто новини


Крипто Прогнози


Крипто Новини


Крипто сайтове


За нас


KriptoNovini.Bg: Достоверен източник за последни крипто новини и прогнози

KriptoNovini.Bg е вашият портал към света на криптовалутите. Ние ви предоставяме най-актуалните новини, задълбочени анализи и точни прогнози за Биткойн, Етериум, Алткойни и други.

Ето какво можете да очаквате от KriptoNovini.Bg:

  • Бързи и точни новини: Бъдете в крак с най-новите разработки в света на криптовалутите.
  • Прогнози от експерти: Получавайте ценни прозрения от водещи анализатори и инвеститори.
  • Анализи на пазара: Разберете какво движи цените на криптовалутите.
  • Ръководства за начинаещи: Научете всичко, което трябва да знаете, за да започнете с криптовалути.
  • Инструменти и ресурси: Намерете всичко, от което се нуждаете, за да инвестирате разумно.

Крипто Новини Бг е вашият верен спътник в крипто пътуването. Присъединете се към нас днес!