Последни новини
Новини по криптовалути Прогнози по криптовалути

© KriptoNovini.Bg 2024. | Крипто новините са написани за вас от сърце

Тайната на успешното брандиране в Web3: науката за избора

Човешката природа означава, че не е лесно да се вземат решения. Избирането на една опция често означава изоставяне на други и може да изисква внимателен анализ и обмисляне, което отнема енергия. Ето защо е измислен терминът „умора от решения“, отнасящ се до нашата неспособност да продължим да вземаме добри решения за продължителен период от време.

В крипто маркетинга обаче невъзможността за избор се третира като универсална характеристика, а не като грешка. За основателите няма нищо като това да имат свободата да бъдат всичко за всички през цялото време. нали На вашия уебсайт, вашите инвеститорски палуби, вашата бяла книга, вашите социални канали и вашия блог, вие се хвалите: Тази марка е изцяло за технологиите.

Но също така всичко е свързано с общността. Да не забравяме сигурността, доверието и поверителността. И, разбира се, вие сте изцяло за разрухата, революцията и експоненциализма.

Защо да не хвърлите Lambo до Луната, ако това ще направи хората щастливи?

Нека спрем с пожелателното мислене

Една марка трябва да остави следа, за да бъде ефективна. Без значение колко дълбоко или запомнящо се, всяко взаимодействие между клиента и компанията има за цел да допринесе за оставянето на тази следа. Винаги е една и съща маркировка, на едно и също място. Това е необходимо, за да бъдеш брандиран (метафорично, разбира се) завинаги.

Така че, за да постигнат този ефект, мощните марки се уверяват, че тяхното послание е последователно. Тя трябва да бъде кратка, ясна и очертана. То също така трябва да бъде разбираемо, достоверно и подходящо. Едва тогава вашата марка започва да се формира. Но преди всичко трябва да изберете. Много от най-успешните марки, които познаваме, са направили името си на едно уникално предложение за продажба (USP).

Помислете за автомобили като Volvo и връзката им с безопасността. В продължение на десетилетия те използваха една дума, с една нужда и едно позициониране. С Coca-Cola например - винаги е истинското нещо. Винаги знаете кога пиете кола, която не е кока-кола. Рецептата и продуктът може дори да варират леко в различните страни, но марката Coca-Cola е универсална.

Присъединете се към общността, където можете да трансформирате бъдещето. Cointelegraph Innovation Circle обединява лидерите на блокчейн технологиите, за да се свързват, да си сътрудничат и да публикуват. Кандидатствайте днес

С Nike те имат „Swoosh“ и „Just do it“. Всяко изображение, всяко сътрудничество на спортист, всеки продукт, дори неговата NFT платформа — марката е това, което обединява всичко.

И така, какво ще бъде? Забавление? Безопасност? Скорост? общност? Удобство? Възможностите ви са широко отворени, но разберете следното: трябва да сте готови да се ангажирате с една.

Намиране на най-доброто място за вашето позициониране

Тайната за успешното интегриране на крипто като метод на плащане

Добре, значи сте ангажирани. Откъде трябва да започнете? Умният избор е да започнете с текущото възприятие. Били сте активни на пазара и следователно вече сте създали възприятие за марката, независимо дали умишлено или не. На какви съответни нужди и характеристики отговаря вашата марка в момента? И кои са най-важните нужди, към които активно се обръщате?

Вашата общност е най-добрият източник на прозрения за отговорите на тези въпроси. Проучванията, анкетите в социалните медии или просто извличането на съществуващи потребителски данни и комуникации за прозрения могат да бъдат ценен принос в подкрепа и валидиране на вашето вземане на решения.

Въпреки това, след като разберете как клиентите възприемат вашата марка и как тя отговаря на техните нужди, можете да комбинирате това знание с визията и пътната карта на вашата компания, както и с вашите възможности. Използвайки тази формула, вие ще можете да оформите надеждна и амбициозна марка и визия на марката, която сплотява вашата компания и дава на потенциалните клиенти причина да ви купят.

Добра новина: Въздействието е трансформиращо

Добрият маркетинг е симфония. Различните канали трябва да бъдат оркестрирани, но преди всичко, всички те трябва да възпроизвеждат една и съща музика. След като го направите, можете да свирите на всеки инструмент и да се наслаждавате на хармонията на всичко, което се обединява, звучи и кънти, за да стане много повече.

Още по-добре, всеки от вашия екип ще има яснота и ще споделя целта на марката. Това е силно само по себе си. Но далеч отвъд това, предаването на силна, кратка, подходяща, отчетлива и надеждна уникална идея за продажба ще доведе до повече печалби - както са доказали десетилетията на уроци по брандиране от потребителски стоки, финансови услуги и всички останали индустрии в света.

Още нещо: това не е изкуство или магия. Има наука за брандиране.

Има правилно и грешно. Има подходящо място за позициониране на вашата марка, където специфичен набор от подходящи нужди се удовлетворява по надежден и отличителен начин. Това не е игра на отгатване, която да се играе в заседателна зала с вашия творчески екип; това е психология. И след като го имате, трябва да го свържете с уникална идея за продажба. Към историята на една марка.

Готови ли сте да изберете?

Герман е съосновател и главен релевантен директор на THE RELEVANCE HOUSE, агенция за брандиране и маркетинг, фокусирана върху блокчейн и Web3.

Тази статия е публикувана чрез Cointelegraph Innovation Circle, проверена организация от висши ръководители и експерти в индустрията на блокчейн технологиите, които изграждат бъдещето чрез силата на връзките, сътрудничеството и мисловното лидерство. Изразените мнения не отразяват непременно тези на Cointelegraph.

Научете повече за Cointelegraph Innovation Circle и вижте дали отговаряте на изискванията да се присъедините

Публикацията на Димитър Тодоров: "Тайната на успешното брандиране в Web3: науката за избора" е написана за KriptoNovini.bg

Ще сме ви благодарни ако споделите тази новина!

Tumblr
LinkedIn
Reddit
VK
Telegram
E-Mail
WhatsApp
Viber

Новини от днес


Свързани новини

Още новини с автор: Димитър Тодоров

Топ крипто новини

Ще се повиши ли ц...
Ще се повиши ли цената на XRP? Анализатор прогнозира скок от 3000%.

Ще се повиши ли цената на XRP? Анализатор прогнозира скок от 3000% на фона на краткосрочно спадане до $0,40 XRP, който в момента се...

Ethereum (ETH) из...
Ethereum (ETH) изненадва инвеститорите с възходящ импулс

Ethereum изненадва инвеститорите с възходящ импулс: поглед към $4K Ethereum (ETH) хвана инвеститорите неподготвени, тъй като цената му набра...

Скорост и стойнос...
Скорост и стойност на мрежата на Solana: Анализ

Скоростта и стойността на мрежата на Solana: Задълбочен анализ Светът на криптовалутите е обсебен не само от цените, но и от скоростите и...

Биткойн показва п...
Биткойн показва признаци на съживяване след халвинга

Биткойн показва признаци на съживяване след халвинга: Ще продължи ли да расте? В средата на март Биткойнът обнови своя рекорд за всички...

Последни новини


Новини по криптовалути


Ретро крипто новини


Крипто Прогнози


Крипто Новини


Крипто сайтове


За нас


KriptoNovini.Bg: Достоверен източник за последни крипто новини и прогнози

KriptoNovini.Bg е вашият портал към света на криптовалутите. Ние ви предоставяме най-актуалните новини, задълбочени анализи и точни прогнози за Биткойн, Етериум, Алткойни и други.

Ето какво можете да очаквате от KriptoNovini.Bg:

  • Бързи и точни новини: Бъдете в крак с най-новите разработки в света на криптовалутите.
  • Прогнози от експерти: Получавайте ценни прозрения от водещи анализатори и инвеститори.
  • Анализи на пазара: Разберете какво движи цените на криптовалутите.
  • Ръководства за начинаещи: Научете всичко, което трябва да знаете, за да започнете с криптовалути.
  • Инструменти и ресурси: Намерете всичко, от което се нуждаете, за да инвестирате разумно.

Крипто Новини Бг е вашият верен спътник в крипто пътуването. Присъединете се към нас днес!